Η Κατερίνα Κωστή εργάζεται ως μέλος ΕΔΙΠ στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Είναι πτυχιούχος του Φιλολογικού Τμήματος Ε.Κ.Π.Α., ενώ κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών από το Δ.Μ.Π.Σ. Μουσειακές Σπουδές. Το 2016 αναγορεύτηκε Διδάκτορας στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, αφού υποστήριξε Διδακτορική Διατριβή με θέμα τη χρήση της Δραματικής Τέχνης στη διδασκαλία της Ιστορίας στο Γυμνάσιο. Το 2018 ολοκλήρωσε μεταδιδακτορική έρευνα στο ίδια Τμήμα με θέμα το Δράμα των Αναμνήσεων στην Τρίτη Ηλικία.
Δημοσιεύσεις (ενδεικτικά):
Κωστή, Κ. (2009). Μουσείο και Τρίτη Ηλικία: Ένα παράδειγμα αξιολόγησης προγράμματος για μια ειδική ηλικιακή ομάδα. Τετράδια Μουσειολογίας 6, 59-63.
Kondoyianni, A. & Kosti, K. (2011). Fostering Historical Empathy through Drama in Education: An Action-Research Study on High-School First-Graders. Creative Drama Journal 6 (12), 52-57 (Διαθέσιμο στο διαδίκτυο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.yader.org/index.php/yader/article/view/yader.2011.009/yader.2011.009 , τελευταία επίσκεψη 28.06.2018). Σε έντυπη έκδοση δημοσιεύτηκε στην τουρκική γλώσσα ως εξής: Kondoyianni, A. & Kosti, K. (2011). Eğitimde Drama Yolu ile Tarihsel Empatiyi Beslemek: Lise Birinci Sınıf Öğrencileriyle Gerçekleştirilen Bir Eylem Araştirmasi. Yaratici Drama Dergisi 6 (12), 52-57 (Διαθέσιμο στο διαδίκτυο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://dergipark.gov.tr/download/article-file/219929 , τελευταία επίσκεψη 28.06.20018).
Κωστή, Κ. (2013). Μουσείο και Τρίτη Ηλικία. Το Μουσείο ως Χώρος Κοινωνικής Προσφοράς. Μουσείο 8 & 9, 24-33.
Κωστή, Κ. (2014). Μουσείο και Παρελθόν: Προτάσεις για εφαρμογές στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Αρχαιολογία & Τέχνες, Αφιέρωμα: Τα μουσεία και η Μουσειολογία στη Σύγχρονη Κοινωνία. Νέες προκλήσεις, νέες σχέσεις, Μέρος IΕ΄ (Διαθέσιμο στο διαδίκτυο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.archaiologia.gr/blog/2015/02/16/%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%8D%CE%B3-16/ , τελευταία επίσκεψη 28.06.2018).
Kosti, K., Kondoyianni, A. & Tsiaras, A. (2015). Fostering Historical Empathy through Drama‐in-Εducation: A Pilot Study on Secondary School Students in Greece. Drama Research 6 (1), Art. 1 (Διαθέσιμο στο διαδίκτυο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.nationaldrama.org.uk/journal/wp-content/uploads/sites/2/Katerina_Kosti_et_al.pdf , τελευταία επίσκεψη 28.06.2018).
Κωστή, Κ. (2017). Ιστορίες Ζωής στο Θέατρο των Αναμνήσεων. Εκπαίδευση & Θέατρο 18, 24-31.
Kosti, K. (2019). Reminiscence Drama in an Ageing World. Critical Stages 20 (Διαθέσιμο στο διαδίκτυο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.critical-stages.org/20/reminiscence-drama-in-an-ageing-world/, τελευταία επίσκεψη 06/05/2020).
Κωστή, Κ. (2019). Από την Ουτοπία στην Αναγκαιότητα: Δραματική Τέχνη και «ακεραιότητα του εγώ» στην τρίτη ηλικία. Στο Μ. Γιαννούλη & Μ. Κουκουνάρας-Λιάγκης (Επιμ.), Θέατρο και Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση: Ουτοπία ή αναγκαιότητα, 186-194. Αθήνα: Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Kosti, K. & Papaioannou, T. (2020). Drama-in-education for critically historical thinkers: A case study in the Greek context. Scenario XIV (2), 26-41.
Κωστή, Κ. (2022). Από τη Φυλακή με Αγάπη. Η Δραματική Τέχνη σε Χώρους Εγκλεισμού. Αθήνα: Άπαρσις.Katerina Kosti works as a Teaching and Laboratory Staff Member at the Department of Theatre Studies – University of the Peloponnese. She graduated from the Faculty of Philosophy of Athens and obtained a postgraduate degree (MA) from the Postgraduate Program Museum Studies at Athens’ University. She earned her Ph.D. in the Department of Theater Studies of the University of Peloponnese with her Doctoral Thesis on the use of Drama in History Teaching. Her post-doctoral research at the Department of Theater Studies of the University of Peloponnese is about Reminiscence Drama and is entitled "Drama in the Third Age as a means of developing ‘Ego Integrity.’"
Ερευνητικά ενδιαφέροντα: Στα ερευνητικά ενδιαφέροντά της συμπεριλαμβάνεται η δυναμική της Δραματικής Τέχνης ως εφαρμοσμένης παιδαγωγικής σε χώρους τυπικής, μη τυπικής και άτυπης μάθησης. Ως καθηγήτρια και στέλεχος Δ.Ε. επί εικοσαετία ανέλαβε πρωτοβουλίες για την παιδαγωγική αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου. Τα τρέχοντα ερευνητικά της ενδιαφέροντα ως ΕΔΙΠ αφορούν στην κοινωνική διάσταση του Εκπαιδευτικού Δράματος για την επίτευξη της άρσης του κοινωνικού αποκλεισμού ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων όλων των ηλικιών. Στο πλαίσιο αυτό έχει εκπονήσει προγράμματα μεταξύ άλλων σε σχολικές ομάδες, σε φυλακές, σε κοινότητες Ρομά και σε ΚΑΠΗ κι έχει στο ενεργητικό της επιστημονικά άρθρα και εισηγήσεις σε συνέδρια με αντίστοιχη ερευνητική προσέγγιση.